Handelsbetingelser

Betaling
Morro I/S modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Morro I/S bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Morro I/S afsender ordrer på alle hverdage indenfor 24 timer.

Du kan selv vælge om du vil have sendt pakken direkte hjem eller til nærmeste posthus eller DAO pakkeshop.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Morro I/S  vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Morro I/S
Dalføret 5, 4. tv.
2300 København S

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Du er altid velkommen til at sende os en mail på info@newmorro.wpengine.com, for spørgsmål i forbindelse med reklamation og køb.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelsesformularen vedlagt den modtagede ordre, skal udfyldes og sendes med varerne tilbage til os.

Varens stand, når du sender den retur:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve/se varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Er der tale om indpakket hudpleje eller anden plomberet produkt, betragtes det som brugt ved brudt emballage.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik.

Ris og ros:

Hos Morro I/S sætter vi en dyd i at uddanne og dygtiggøre os og derfor modtager vi med glæde både ris og ros. Send en mail til os på info@newmorro.wpengine.com.